• 💀 BOT OFF 💀 teraz online
  • 84 gier dzisiaj
  • 102 graczy dzisiaj
  • $24.37 max pula dzisiaj

pomoc i q&a

Q: Dlaczego nie otrzymałem 100% nagrody?
A: Pobierana jest prowizja w wysokości od 0% do 10% (max 5% dla osób z CEBULOMAT.PL w nicku). Jeśli bot wziął więcej niż 10% prowizji napisz prośbę o zwrot części nagrody (patrz ostatni punkt pomocy) .

Q: Dlaczego moja oferta nie została przyjęta?
A: Możliwe, że posiadasz blokadę ESCROW.
Gracz, który nie posiada mobilnego tokena (akceptowanie ofert poprzez telefon) nie może wziąć udziału w grze, ponieważ jego oferty są opóźnione o 15 dni.
Jeśli chcesz poczytać o tym, jak poradzić sobie z tym problemem, sprawdź artykuł na TEJ stronie.

Q: Moja oferta pojawiła się dużo później niż ją wysłałem. Dlaczego?
A: Jest to spowodowane obciążeniem serwerów Steam, lub trwającym procesem oczyszczania ekwipunku bota.

Q: Nie posiadam żadnych ograniczeń wymiany. Mimo tego, moja oferta została odrzucona.
A: Możliwe powody: brak trade-url, serwery Steam nie odpowiadają, bot nie mógł pobrać informacji o cenie przedmiotu lub blokadzie ESCROW.

Q: Bot nie wysłał nagrody a w historii jest pokazany błąd wysyłania. Dlaczego?
A: Najczęstszą przyczyną jest błędny adres wymiany. Pamiętaj, że musi on być aktywny oraz wklejony poprawnie co do pojedynczego znaku.
Drugą możliwością jest niesprawne działanie wysyłanie ofert na Steam w momencie wysyłania nagrody.

Q: Potrzebuje pomocy. Bot nie wysłał nagrody po wygranej rundzie/bot pobrał za dużo prowizji.
A:Wejdź na Fanpage cebulomat.pl na facebooku (lub kliknij tutaj) i napisz prywatną wiadomość: zawrzyj w niej:

Numer rundy:
Opis problemu:
Nick na Steam:
Adres wymiany:
Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 24h, napisz jeszcze raz!